در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

تبلیغ شو

تبلیغات اینترنتی از کجا شروع شد؟

پنجشنبه ۱ اسفند ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره تبلیغات اینترنتی از کجا شروع شد؟

اگر شما هم مثل من به گردش در وبسایت ها، اپلیکیشن ها و یا رسانه های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و … علاقمند باشید، متوجه تعداد بسیاری از تبلیغات خواهید شد. از آنجا که این تبلیغات برای نمایش در این قبیل رسانه ها نیاز به اینترنت. از این رو، به تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات آنلاین معروف هستند.

در دنیای امروز، تبلیغات اینترنتی موثرترین روشهای بازاریابی برای هر برندی است که با توجه به حضور گسترده مردم در اینترنت و شبکه های اجتماعی میتواند توجه تعداد زیادی از افراد را به خود جلب کند و منجر به موفقیت بیشتر شما گردد.

تبلیغات اینترنتی از کجا شروع شد؟ 

برای اولین بار تبلیغات اینترنتی در سال 1994 به شکل تبلیغات بنری در سایت Wired.com استفاده شد. در سال 1995 این تبلیغات به صورت هدفمند و متناسب با محتوای وبسایت ها و بر اساس علایق مخاطبان، نمایش داده شد.

در سال 1996، اولین ابزارهای اندازه‌گیری کیفیت در کمپین های تبلیغات اینترنتی رونمایی شدند که بازاریابان به کمک این ابزار برای اولین بار توانستند تبلیغات خود را مورد ارزیابی قرار دهند.

رشد تبلیغات اینترنتی در دنیا

از سال 1994 تا به امروز، تبلیغات اینترنتی در سرتاسر دنیا رشد چشمگیری داشته و امروزه یکی از کارآمدترین روش های بازاریابی است. با توجه به محدودیت هایی که تبلیغات سنتی داشت، در دسترس بودن همیشگی این تبلیغات، سبب افزایش فروش در بسیاری از مشاغل شده است. 

انواع تبلیغات اینترنتی

  • تبلیغات بنری اولین و ساده ترین نوع تبلیغات آنلاین است. یک بنر در ابعاد گوناگون، به مخاطبان نمایش داده می شود. تبلیغات پاپ آپ از معروفترین این نوع تبلیغات هستند که از طریق کلیک بر روی این بنرها شما به بخش خاصی از سایت هدایت میشوید.
  • تبلیغات ویدیویی، نوع دیگری از تبلیغات اینترنتی است که از طریق یک ویدئوی چند ثانیه‌ای، محصول یا سرویس به مخاطبان معرفی میشود. 

  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی: تبلیغات در رسانه های پرمخاطب اجتماعی  کمک میکند تا به تعداد زیادی از مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید. 

  • تبلیغات ایمیلی: یا همان ایمیل مارکتینگ معرفی محصول و خدمات از طریق ایمیل به مخاطبان است که بصورت هدفمند انجام میگیرد.

 

همین حالا تبلیغات اینترنتی کسب و کار خود را شروع کنید!

  ثبت آگهی رایگان