در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

تبلیغ شو

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

شنبه ۱۵ آذر ۹۹ مقالات
  • تصویر شماره تبلیغات در شبکه های اجتماعی

 Social Media Advertising که ما بیشتر آن را تحت عنوان تبلیغات در شبکه های اجتماعی میشناسیم، یکی از روش‌هایی است که امروزه صاحبان مشاغل برای معرفی کسب ­و­ کار خود در دنیای دیجیتال از آن استفاده میکنند. فیسبوک، توئیتر، تلگرام، اینستاگرام، لینکدین و ... از مهمترین شبکه های اجتماعی هستند.

با توجه به فراگیر شدن اینترنت پرسرعت و اینترنت همراه، استفاده از شبکه های اجتماعی به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی اکثر مردم تبدیل شده است. بدین ترتیب این شبکه ها فرصت خوبی را برای معرفی برندهای تجاری فراهم کرده اند تا بتوانند کسب درآمد کنند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی چگونه است؟

این روزها بیشتر افراد از طریق شبکه های اجتماعی اقدام به ارتباط با دوستان، پیگیری اخبار و خرید آنلاین می‌کنند. از این رو این شبکه ها فرصتی ارزشمند برای گسترش کسب و کار است. البته همانند دیگر تبلیغات در این روش نیز شما ملزم به پرداخت هزینه هستید. 

تاثیر شگفت انگیز تبلیغات در شبکه های اجتماعی:

در سال 2015، شرکت Social Examiner روی 3700 بازاریاب در سراسر جهان مطالعاتی انجام داد،‌نتایج نشان داد که در حدود96% از بازاریاب‌ها از روش های نوین بازاریابی (تبلیغات اینترنتی و شبکه های اجتماعی) استفاده می‌کنند. از آن زمان تاکنون این آمار به طور مستمر رو به افزایش است.

همچنین بخوانید: قدرت تبلیغات در دنیای امروز 

تبلیغات در شبکه های اجتماعی چه مزیت هایی دارد؟ 

اینگونه از تبلیغات با تولید محتوا ارتباط مستقیم دارد، بنابراین باید از سلیقه کاربران خود خبردار باشید.

  • امکان دیده شدن توسط طیف گسترده‌ای از مخاطبان
  • امکان هدف گذاری دقیق‌تر مخاطبین با توجه به سلیقه و سبک زندگی آن‌ها
  • تأثیرگذاری زیاد شبکه های اجتماعی بر خرید مشتریان
  • همسویی با اقدامات مربوط به تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
  • سهولت دسترسی به مخاطبانی که از دستگاه‌های موبایل استفاده می‌کنند

تبلیغات در شبکه های اجتماعی در ایران

به نقل از خبرگذاری مهر: روزانه در ایران کاربران، زمان زیادی را صرف حضور در شبکه های اجتماعی می‌کنند. سرانه روزانه حضور ایرانیان در شبکه های اجتماعی یک ساعت و ۴ دقیقه است. از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در کشورمان میتوان به تلگرام و اینستاگرام اشاره نمود. البته با توجه به محدودیت های ایجاد شده و عدم دسترسی کاربران به تلگرام، این روزها اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی نزد ایرانیان است. 

بطور معمول برندهای ایرانی برای تبلیغات خود در اینستاگرام به دو شیوه عمل می‌کنند؛

روش اول همانند تبلیغات در تلگرام است که پست‌های تبلیغاتی در صفحات پرطرفدار اینستاگرام منتشر می‌شوند.

روش دوم استفاده از اینفلوئنسرها است که پست های تبلیغاتی را تهیه و تولید و منتشر میکنند.

 

دنیای امروز، دنیای رقابت است. رقابتی تنگاتنگ برای دیده شدن،‌افزایش درآمد و مهمتر از همه ماندگار ماندن. شاید وقت آن است که روش های تبلیغاتی خود را تغییر دهید و برای داشتن تاثیرگذارترین تبلیغ با ما تماس بگیرید. 

 

 

  ثبت آگهی رایگان