در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

تبلیغ شو

خدمات چاپ و تبلیغات آریانوس

چهارشنبه ۵ آذر ۹۹ رپورتاژ مشاغل
  • تصویر شماره خدمات چاپ و تبلیغات آریانوس

مجتمع چاپ و تبلیغات ایده پردازان آریانوس از سال ۱۳۸۴ بعنوان یک واحد کوچک پس از چاپ، با بهره گیری از یک دستگاه تاکن اتوماتیک و یک دستگاه مفتول و یک دستگاه خط زن و یک دستگاه برش پا به عرصه چاپ نهاد.

در سال های اولیه شروع به فعالیت، با توجه به نقش گسترده و اهمیت مراکز خدمات پس از چاپ، این مجموعه کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده و پس از مدت کوتاهی توانست علاوه بر ترویج خدمات پس از چاپ، خدمات چاپ و قبل از چاپ خود را نیز راه اندازی کند. این مجموعه منسجم و فعال پس از گذشت ۱۵ سال با در نظر داشتن ۳ عامل مهم: قیمت پایین، کیفیت مطلوب و سرعت بالا و راه اندازی انواع فرم های اختصاصی طبق نیاز مشتریان و همکاران خود همچنان در پی ارائه خدمات و محصولات جدید در حوزه چاپ و تبلیغات می باشد. امید است که بتوانیم در راستای خدمت رسانی به مشتریان و همکاران عزیز گام برداشته و جایگاه صنعت چاپ کشورمان را ارتقاء بخشیم.

مجتمع چاپ و تبلیغات آریانوس به صورت کاملا تخصصی آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه های چاپ و تبلیغات، طراحی گرافیک ( جعبه ، کاتالوگ , بروشور , ست اداری  و …) تصویر سازی کتاب و مجله، عکاسی صنعتی، برند سازی، تهیه رپورتاژ، مشاوره و ایده پردازی میباشد. مجتمع چاپ و تبلیغات آریانوس بر آنست تا با دیدی موشکافانه و حرفه ای به هر سفارش، آثاری خلق نماید که به بهترین شکل ممکن، هدف و پیام سفارش دهنده را به مخاطب انتقال داده و همواره وجه تمایز خود را حفظ نماید.

انواع خدمات چاپ

هر آنچه که از طراحی ، چاپ و تبلیغات انتظار دارید گروه چاپ و تبلیغات آریانوس قادر به انجام آن است . آریانوس قادر به چاپ انواع کتاب ، کاتالوگ ، لیوان ، تی شرت ، تراکت و ….
همینطور هر نوع هدایای تبلیغاتی که مدنظر دارید ، گروه ما قادر به تهیه و تولید آن خواهد بود .

  ثبت آگهی رایگان