در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

تبلیغ شو

مزایای تبلیغات

دوشنبه ۱۴ بهمن ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره مزایای تبلیغات

مزایای حاصل از تبلیغات بسیار زیاد است. و همانطور که گفته شد تبلیغات برای تولید کنندگان، بازرگانان، مصرف کنندگان و جامعه بسیار سودمند می باشد

مزایای تبلیغات:

تبلیغات کالای جدیدی را در بازار معرفی می کند:

تبلیغات نقش مهمی در معرفی محصول جدید در بازار دارد. این کار مردم را به خرید محصول ترقیب می کند.

گسترش بازار:

این کار تولید کننده را قادر می سازد بازار خود را گسترش دهد. همچنین به کشف بازارهای جدید برای محصول و حفظ بازارهای موجود کمک می کند. ایفای نقش در افزایش بازاریابی برای محصولات سازنده حتی با انتقال مشتریانی که در مناطق دور دست و دورافتاده زندگی می کنند .

افزایش فروش:

تبلیغات تولید انبوه را به کالاها تسهیل می کند و حجم فروش را افزایش می دهد. به عبارت دیگر، با هر افزایش فروش می توان فروش را با هزینه های اضافی در تبلیغات افزایش داد.

حسن نیت را تقویت می کند:

تبلیغات در افزایش حسن نیت تولیدکنندگان مؤثر است. وقتی تولید کننده، محصول خود را به مردم معرفی می کند. تبلیغات مکرر و کیفیت بهتر محصولات باعث شهرت بیشتر تولید کننده می شود.

قابلیت آموزش به مصرف کنندگان:

تبلیغات ماهیت آموزشی و پویا دارد. این امر مشتریان را با محصولات جدید و کاربردهای متنوع آن ها آشنا می کند و همچنین در مورد کاربردهای جدید محصولات موجود آن ها را آموزش می دهد.

حذف واسطه ها:

با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، واسطه های بازاریابی از بین می رود. این باعث افزایش سود تولید کننده می شود و مصرف کننده محصولات را با قیمت های پایین تر دریافت می کند.

محصولات با کیفیت بهتر:

کالاهای مختلف با نام های مختلف تجاری تبلیغ می شوند. یک محصول مارک دار کیفیت استاندارد را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. تولید کننده کالاهای با کیفیت را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و سعی می کند اعتماد به نفس آن ها را نسبت به محصول خود جلب کند.

پشتیبانی از فروش:

تبلیغات تا حد زیادی کار یک فروشنده را تسهیل می کند. مشتریان قبلاً با محصولی که فروشنده می فروشد آشنا هستند. تلاش های فروشنده توسط تبلیغات بسیار تکمیل می شود.

فرصت های شغلی بیشتر:

تبلیغات فرصت های شغلی بیشتری را برای بسیاری از افراد با استعداد مانند نقاشان، عکاسان، کارتونیست ها، نوازندگان، مدل ها و افرادی که در آژانس های تبلیغاتی مختلف کار می کنند ایجاد می کند.

کاهش قیمت روزنامه ها و مجلات و غیره:

تبلیغات بسیار کمکی در کاهش هزینه روزنامه ها و مجلات و غیره می کند. هزینه های تهیه روزنامه به طور عمده توسط تبلیغات منتشر شده در آن تأمین می شود.

تجربه ملل پیشرفته نشان می دهد که تبلیغات به شدت مسئولیت ارتقاء سطح زندگی مردم را بر عهده دارند. به قول وینستون چرچیل "تبلیغات از توان مصرفی مردم تغذیه می کند و خواستار ایجاد زندگی بهتر می شود." با آگاهی از مصرف کنندگان محصولات مختلف و محصولات با کیفیت بهتر ، به افزایش سطح زندگی کمک کرده است. در اقتصاد در حال توسعه مانند هند.

 

  ثبت آگهی رایگان